Saturday, October 08, 2011

mahu saja ku . . .

assalam . . .

mahu saja ku katakan kepada mereka

kalian sudah berasa cukupkah ilmu agama untuk dibawa ke akhirat kelak

mahu saja ku menangis

kalian lebih berfikir tentang masa depan dunia kalian

masa depan akhirat kalian di mana :'(

mahu saja ku menjerit

aku mahukan bi'ah yang baik yang boleh meningkatkan imanku yang boleh peringatku sentiasa

mahu saja ku berkata

aku benci suasana itu. argue tak tentu pasal.

mahu saja ku berkata

kalian lebih ambil berat undang undang manusia berbanding undang undang Allah kan :'(

mahu saja ku berkata

terserlah lah kepada aku untuk memilih jalan ku minat ku kau tak berhak nak menilai aku

ya kau bersyukur kerana dunia tapi akhirat kau ?!

aku sedih...

aku takut...





akhirnya mengalir jua . . .

No comments:

Post a Comment