Saturday, May 21, 2011

dalam otak sekarang .

salam 'alaik.

waa !! semalam takut. apesal la aku lepaskan budak kecik tu. hish.

dan malu. apabila berhadapan dengan orang seperti itu. err

'anak haram' ? aku sebak :(

hari ni plak risau. aku tatau nape. tapi bila memikirkan junior yang dah mula masuk belajar, aku jadi risau. tadi baru aku tau budak mep intec dah masuk. hmm. aku harap sangat diorang dapat jaga diri. sebab aku tau ujiannya di luar sini. bila diorang masih kat dalam pun aku tau macam mana keadaannya. apatah lagi di luar. emm

bukan risaukan mereka sahaja. tapi orang sekelilingku sebenarnya. 

tetibe aku rindu kawan kawan sekolah. emm. korang...jaga diri eh.

haih. aku takut nak masuk kampus balik. walaupun lama lagi nak masuk. tapi...

Ya Allah. besar manakah ujian untukku nanti ? Kau berilah aku kekuatan untuk menghadapinya. Aku takut, ya Allah...

Ya Allah. Kau tetapkanlah aku di jalan ini.

Wahai Tuhan yang membolak balikkan hati. tetapkanlah hatiku atas agamaMu dan atas ketaatan kepadaMu.

Ya Allah Ya Tuhanku. janganlah Kau palingkan hatiku setelah kau berikan hidayah kepadaku dan berilah aku rahmatMu, Ya Allah...




1 comment:

  1. InsyaAllah..jangan takut Amirah. Allah bersama kita. Memang ujianNya besaq, tapi kalau kita kuat, macamana pun tak dak benda dapat patahkan kita. Yang penting, berdoalah kepada Allah agar tidak terjerumus dalam kesesatan.
    Sebab, من يضلل الله فلن تجد له سبيلا.

    ReplyDelete